fbpx

Kupując dostęp do Agrinavii kupujesz jednocześnie silne wsparcie!

Wsparcie jest zdecydowanie ważną częścią portfolio Agrinavii. Kupując program lub moduł Agrinavia, możesz mieć pewność, że uzyskasz pomoc i wskazówki przed zakupem, podczas instalacji, a także po uruchomieniu programu.

Jeśli napotkasz problemy lub masz pytania techniczne lub dotyczące udogodnień, przepisów itp., po prostu zadzwoń do naszego zespołu. Nie ma daty wygaśnięcia ważności naszego wsparcia. Jesteśmy dostępni podczas całej subskrypcji Agrinavii.

Dla wielu rolników to silne i trwałe wsparcie jest ważną kwestią przy podejmowaniu decyzji o zakupie i użytkowaniu  systemu/programu do zarządzania. I tak powinno być. Chcemy mieć pewność, że maksymalnie wykorzystasz swój czas i program, abyś mógł w pełni zoptymalizować i rozwinąć swoje gospodarstwo.

Jak uzyskać pomoc?

W ciągu dnia jesteśmy zawsze pod telefonem. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowej informacji lub wprowadzenia, przyjedziemy do Ciebie i oczywiście zawsze możesz nas odwiedzić online.

Na naszej stronie internetowej agrinavia.com znajdziesz podstronę oznaczoną czerwonym kołem Serwis online. Tutaj możesz pobrać program do wsparcia online. Znajdziesz tu również instrukcje i filmy instruktażowe.

Kupno licencji Agrinavia oznacza, że nie tylko nabywasz dostęp do oprogramowania, ale również całą pomoc, której potrzebujesz podczas korzystania z programu, która stanowi także wartością dodaną.

Kontakt:

Tel. +48 515 230 958, e-mail: biuro@agrinavia.pl or Radoslaw.ryder@agrinavia.plwww.agrinavia.pl

Tel. +48 505 015 631, e-mail: adrian.kazimierowicz@agrinavia.pl

Tel. +48 696 288 989, e-mail: monika.eggert-jeszka@agrinavia.pl

Agrinavia.pl